Твоє здоров'я

Твоє здоров'я
Твоє здоров'я

неділю, 12 лютого 2017 р.

Мудрі думки про здоров’я 


     Людині, щоб вижити, не залишається нічого іншого, як найшвидше наблизитися до  наступної фази свого розвитку, – тієї, де вона поєднує свою могутність з мудрістю, навчається підтримувати усі справи людські в гармонії та рівновазі... А. Печчеї 

  •       Людство з давніх-давен усвідомило ціну здоров’я, присвячуючи цій темі мудрі думки, які слугують засобом передачі знань і досвіду старшого покоління молодшому. З розумінням цінності здоров’я і руйнівних наслідків хвороб випливає думка про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я. Багато висловів дійшло до нашого покоління від древніх лікарів, філософів, вчених, дослідників, письменників, в яких стверджується верховенство здоров’я над усім іншим у житті. Вони не тільки констатують факти, а рекомендують або відкидають, застерігають або повчають, схвалюють або засуджують. 

 Вислови видатних людей про здоров’я

 та здоровий спосіб життя 

  • Головним скарбом життя є не землі, що ти їх завоював, не багатства, що їх маєш у скринях... Головним скарбом життя є здоров’я, і, щоб його зберегти, потрібно багато що знати. (Авіцена) 
  •  Добути і зберегти своє здоров’я може тільки сама людина. (М. Амосов) 
  • Поведінка є таким самим джерелом патології, як гени й середовище... Неправильна поведінка людей є більш частою причиною їхніх захворювань, аніж зовнішні дії чи слабкість природи людини. (М. Амосов) 
  • Щоб бути здоровим, потрібно власні зусилля, постійні й значні. Замінити їх не можна нічим. (М. Амосов) 
  • Якби не було хвороб, хто б взагалі згадував про здоров'я. (М. Амосов) 
  • Ми дуже добре знаємо, чому ми хворіємо, але досить погано знаємо, чому здорові. (П. Анохін)
  • За гроші можна купити ліжко, але не сон; їжу, але не апетит; ліки, але не здоров’я; будинок, але не домашній затишок; книги, але не розум; прикраси, але не красу; розкоші, але не щастя; релігію, але не спасіння. (П. Брегг) 
  • Людина сама має заробити своє здоров’я. (П. Брегг) 
  • Щоб насолоджуватися здоров’ям, потрібно працювати над собою. (П. Брегг) 
  • Замало мати гарний розум, головне – вміти його застосовувати. (Р. Декарт) 

Вислови видатних людей про рухову активність 

  • Рух – це життя. (Вольтер) 
  • Фізичні навантаження – стимул до роботи всіх органів та систем організму. (О. Вишневський) 
  • Тисячі й тисячі разів повертав я здоров’я своїм хворим за допомогою рухів. (Гален) 
  • М’язова діяльність – не тільки найефективніший, але й фізіологічний спосіб удосконалення регуляторних механізмів організму людини, збереження його здоров’я, продовження активної творчої діяльності. (Е. Гембіцький)
  • Бездіяльність тягне за собою порочність і нездоров’я. (Гіппократ) 
  • Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні ввійти в повсякденний побут кожного, хто хоче зберегти працездатність, здоров’я, повноцінне і радісне життя. (Гіппократ)
  • Чарівність – це краса в русі. (Лессінг) 
  • Рух замість ліків служити може. (М. Ломоносов) 
  • Людське тіло складається з маси м’язів. Отже, дати спокій цій частині нашого тіла, історично тренованій, не давати їй робити – це величезна втрата, це може призвести до різкої нерівноваги цілої нашої суті, емоцій. (І. Павлов) 
  • Для рівноваги краси і здоров’я потрібно не лише освіта в області науки і культури, а й заняття все життя фізичними вправами, гімнастикою. (Платон) 
  • Фізичне виховання зміцнює тіло, а з ним – і дух. 10 (А. Радищєв) 


Вислови про шкідливий вплив алкоголю, тютюнопаління і наркотиків на організм людини 

  • У людському житті є великий стимул – престиж. Людина, яка не розраховує на престиж у сфері праці, шукає вихід своєї особистості в інших сферах. Виникають пороки. Один порок ми вже пожинаємо – алкоголізм. (М. Амосов) 
  • Пияцтво – це добровільне божевілля. (Аристотель)
  • Тютюн завдає шкоду тілу, руйнує розум, отупляє цілі нації. (О. де Бальзак)
  • Багато ідіотів і розумово відсталих з’являється на світ від батьків, котрі випивають. (Ф. Бекон) 
  • Алкоголізм є таким соціальним злом, яке важко собі уявити. (В. Бехтерєв) 
  • Вся справа в тому, що пияцтво є віковим злом, воно пустило глибоке коріння в нашому побуті, породило цілу систему диких житейських звичаїв. Ці звичаї потребують пиття і вгощання в будь-якому випадку. (В. Бехтерев) 
  • Причина багатьох проблем лежить на дні винного стакану. (І. Вазов) 
  • Було вино поглинуте п’яницею – і це вино помстилось пияку. (Л. да Вінчі) 
  • Маленька сигарета може спричинити великі проблеми зі здоров’ям. (Д. Гель)
  • Від куріння люди тупіють, втрачають здатність думати і творити. Курці всюди отруюють повітря і душать порядних людей... (Й. Гете) 
  • Від куріння тупієш, воно не сумісне з творчою працею. (Й. Гете)
  • Від вина гине краса, вином скорочується молодість. (Горацій) 
  • Хто зволікає впорядкувати своє життя, подібен тому простаку, який чекає у ріки, коли вона пронесе свої води. (Горацій) 
  • Людина повинна знати міру у всьому – бо міра є мудрістю життя і здоров’я. (Гіппократ)


Немає коментарів:

Дописати коментар