Твоє здоров'я

Твоє здоров'я
Твоє здоров'я

вівторок, 14 лютого 2017 р.



Здоров’я – це  дар.  Його  треба  шанувати, не  витрачати, а  примножувати.  Людина,  яка  не  хворіє, почувається  впевнено, бо  вона   усвідомлює,  що керує своїм  здоров’ям, є  його господарем. Саме тому з  раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.
 
Щорічно, 7 квітня, відзначається Всесвітній день здоров’я – один із Міжнародних днів ООН. Мета дня – привернути увагу  громадськості  до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя. В цей день учні Семенівської ЗОШ ІІ — ІІІ ступенів №3 взяли участь у загальношкільному проекті  «День здоров’я». Захід розпочався  загальношкільною лінійкою, потім вихованці вишикувались на ранкову зарядку. Вранці розпочався забіг учнів 7 — 11 класів разом з вчителем фізичної культури О. Зборщиком та класними керівниками до озера біля школи. Для учнів 1 — 6 класів на першому уроці  було проведено урок здоров’я.  Діти мали можливість висловити думку щодо значення здоров’я для кожного з них, створити модель здоров’я. Також учні разом з вчителями на березі озера провели зарядку , гралися в рухливі ігри, брали участь у спортивних змаганнях.
День був насичений, цікавий та змістовний, а учні з гарним настроєм та масою позитивних емоцій поверталися додому.


 































Немає коментарів:

Дописати коментар